sunnuntai 11. marraskuuta 2012

I, I follow...

Taidan olla vähän synkkä.

Olen aina luullut että Lykke Li laulaa

"I, I follow/ I follow you/ Deep sea baby/ I follow you
I, I follow/ I follow you/ Dark doom honey..."

Google kertoo, että se on dark room?!






Voi kumpa olisin tiennyt tämän aikaisemmin.

Toisaalta, minusta minun versioni kuulostaa monin verroin kohtalokkaammalta.

Viime viikko meni siis merirosvoillessa, siksi tämä hiljaisuus. Mistä te haluaisitte ensi viikolla lukea? Kaipaan itsekin jo blogin pariin.

6 kommenttia:

  1. Mä haluaisin lukea "päivä iduskan kanssa"-postauksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! voi kun muistaisin ottaa kuvia... se olisi kiva tehdäkin.

      Poista
  2. Mä en tiedä kuvittelenko vaan, mut mä kuulen ton biisin aina näin:
    I, I follow/ I follow you/ Gipsy baby/ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, sama täällä. Tuosta pääsin yli kun ostin sen levyn. En ole siltikään vielä ilmeisesti kovin tarkkaan lukenut sanoja...

      Yhdessä vaiheessa luulin myös että se on tipsy baby :D

      Poista
    2. Mulla on ihan sama päässä; GIPSY baby ..tai keeps me. :D

      Poista
    3. Olisikohan Lykkellä vähän parannettavaa artikuloinnissa...? :)

      Poista