torstai 31. lokakuuta 2013

Ilmoitusasioita

Hei.

Mihin nämä tunnit hupenevat?

En ehdi mitään.

Nyt alkaa myös se aika vuodesta kun bloggaajat alkavat valittaa siitä että ei saa kuvia kun ei ole valoa. Tämä ilmiö esiintyy melkein joka blogissa ja siihen on syynsä: se on aika perseestä se juttu. Itsekin olen valoisan ajan töissä. Ja koska olen vielä täysin kyvytyn ennakoimaan, mistä haluan ensi viikolla kirjoittaa, niin en voi oikein kuvata etukäteenkään esimerkiksi viikonloppuisin.

No, koska päätin käyttää jatkossa vain turvallista kuvamateriaalia täällä (eli siis ei sellaisia kuvia, joiden tekijänoikeuksista minulla ei ole hajua), niin huomenna menen ostamaan lehtiön. Tikku-ukkojen kuvituskausi alkakoon. Skanneriahan ei ole... että en ole ihan varma miten tämä helpottaa, mutta katsotaan. Mustavalkoisia kuvia on kuitenkin helppo vaikka vähän valottaa jälkikäteen. Tänään kuitenkin kuvana päivän haukku... näyttää vähän siltä kuin se nauraisi. Meidän naurava nakki.



Sitten kaksi muuta juttua:

1. BLOGIN SÄHKÖPOSTIOSOITE ON MUTTUNUT: uusi osoite apinanpaivakirja@gmail.com on päivitetty sivupalkkiin ja ota-yhteyttä-osioon. Olisi kiva vaikka saada sinne jotain postiakin, joten saapi laittaa jos jotakin asiaa tai vaikka toivetta olisi.

2. Pikkuisin sisko lupautui vierailemaan täällä kirjoittajan roolissa, onko toiveita mistä haluaisitte hänen kirjoittavan?

Sellaista. Nyt jotain ruokaa.

EN: Email address for this blog has changed :) Please write to me if you have something to say.
Also, my sister promised to write a post, do you have any wishes?

8 kommenttia:

  1. Sama tunne, aika ei riitä sitten millään. Pitäisi priorisoida. Koiralla on kovin lungi ilme, vois itse yrittää päästä samaan tilaan.. Kunhan tässä nyt olen, tyytyväisenä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opettelua, opettelua... kyllä me vielä joskus löydetään se tasapaino <3

      Poista
  2. Aww mikä hauva <3. Ps. se mun mekko on jäänsininen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän alkaa olla jo aika vanha herrasmies.

      Jäänsininen kuulostaa hyvältä, mutta ymmärrän nyt kenkäkriisisi paremmin.Asukuvaa odotellessa...olen varma että onnistut! :)

      Poista
    2. Herra on silti söpö :D

      No nimenomaan... Mun olis pitänyt saada mustakultainen mekko Lipsy Londonilta, mutta se myytiin joka paikasta loppuun mun koossa. Hätävarana löysin melkein samanlaisen mekon, mutta tossa värissä. Ja huh se onkin vaikea väri!

      Pitää vaan toivoa, että ne Parikat nyt toimii :(

      Poista
    3. Onhan hän <3 Eikä tottele minua ollenkaan :)
      Ja mikten aina käykin niin, että sitten kun löytää jonkun mikä on just oikea, niin se myydään loppuun?! Mutta eiköhän ne parikat toimi. Joka tapauksessa olet niin kaunis että ei kukaan edes huomaa jos kenkävalinta menee vähän pieleen!

      Poista