tiistai 30. syyskuuta 2014

Vielä on valoa

Päiväsäteet keikkuvat ilonamme vielä aika pitkälle syysiltaan.

Olen eilisen ja tämän iltapäivän ihmetellyt niitä lakanoiden välistä kun en ole jaksanut oikein muutakaan. Mutta syysvalo on kyllä tosi kaunista. 

Nyt on juuri se aika vuodesta kun olen omimmillani. On vähän kylmä ja yöllä on pimeää, mutta vielä hetkittäin saadaan nauttia auringosta ja lehdet rapisevat jalkojen alla. Voi syksy sinä olet paras.



Tämän päivän sana on syksyn sijaan tosin ollut Portugal.

En tiedä mikä tuossa maassa nyt on, mutta seuraavan muutaman kuukauden sisällä sinne ovat lähdössä vanhempani, yhdet toiset homssut jotka kuuluvat perheeseen, sekä yksi parhaista ystävistäni. Ja nyt ehkä myös minä.

Joulukuussa.

Toivon kovasti että pääsen lähtemään, katsotaan miten käy. Kaikki ulkoiset tekijät on jo lähes hoidossa. Voisi melkein sanoa että se on itestä kiinni.

Mitä teille kuuluu? Olette olleet kovin hiljaisia. Olen ollut itse hieman kiireinen, tai sanotaanko että ajatukset muualla kuin blogissa. Mutta nyt on kamera lainassa ja sinänsä aikaa, niin jos olisi jotakin toiveita niin saa esittää? 

Tällä hetkellä tekstin vapaa tuottaminen on näköjänsä tällaisella sillisalaattiosastolla. 

4 kommenttia:

  1. toi on jostain syystä mun lempi talo tampereella. otan siitä aina kuvan kun käyn. syksy on ehkä just nyt kauneimmillaan, väriä on enemmän kuin pitkään aikaan. olen tainnut viime päivät vain hortoilla ympäriinsä ja toljotellut hämmästyneenä puita ja taivasta. portugali kuulostaa jännittävältä! siellä olisi varmasti paljon nähtävää ja koettavaa. itse kaipaisin myös jonnekin ulkomaille mutta en oikein tiedä vielä minne..kööpenhaminasta tykkäsin todella <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kööpenhamina on myös listalla! Olen käynyt viimeksi pikkutyttönä.

      Poista
  2. Tee joku päivä kanssani juttu nyt kun on kamera mukana!:) itse olen työuupunut, kahden viikon jälkeen haha! On jalat aika kuolleet. Muuten hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Kun on" :) Voin yrittää. Täytyy ottaa joku vapaapäivä... ei tule sitä 8h mustaa aukkoa keskelle.

      Voi sinnuu, tsemppiä! Muista levätä ja syödä hyvin,

      Poista